Ważna informacja! Serwis, wysyłka i produkcja są kontynuowane bez opóźnień. Zamówienia zostaną dostarczone zgodnie z terminami podanymi na sklepie!

Najczęściej zadawane pytania

PRODUKTY
Jakiego koloru jest szkło? Czy krawędzie są szlifowane?

W produktach użyto tradycyjnego szkła o srebrnej barwie, które nie jest przyciemniane. Lustra oraz stoliki z efektem głębi (3D) wykonano ze szkła weneckiego. Krawędzie szkła zostały oszlifowane

Czy oświetlenie jest odpowiednie do wykonania makijażu?

Oświetlenie pełni funkcję dekoracyjną. Strumień świetlny zastosowany w naszych lustrach ledowych mierzy 1020 lm./m, przy czym największe natężenie światła występuje po bocznych stronach lustra. To sprawia, że twarz nie będzie w pełni doświetlona, dlatego wykonanie pełnego makijażu może być utrudnione.

W celu zakupu lustra z oświetleniem odpowiednim do wykonania makijażu, zachęcamy do zapoznania się z ofertą luster z obudową. W tego typu lustrach natężenie światła skupione jest z przodu produktu, dzięki czemu możliwe jest wykonanie precyzyjnego makijażu. Sprawdź naszą ofertę na lustra z obudową: https://twojelustra.pl/lustra-deluxe

Jakie są maksymalne i minimalne wymiary lustra, które można zamówić?

Lustro o najmniejszym rozmiarze, jaki można zamówić to 40 cm szerokości na 40 cm wysokości. Natomiast największa możliwa szerokość lustra wynosi 200 cm a wysokość 100 cm.

Czy możliwe jest zamówienie lustra na wymiar?

Wykonujemy lustra ledowe na wymiar, jednak ich rozmiar musi mieścić się w zakresie podanym w powyższym pytaniu. Jeżeli są Państwo zainteresowani złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt mailowy.

W przypadku luster z obudową wszystkie dostępne rozmiary podane są w ofercie.

Na grafikach widnieje lustro poziome. Czy możliwe jest wykonanie lustra pionowego?

Tak, oczywiście możemy wykonać lustro w orientacji poziomej. Skorzystaj z naszego konfiguratora, a w przypadku braku pożądanego rozmiaru skontaktuj się z nami mailowo.

Szerokością określamy poziomą długość produktu, natomiast wysokością określamy długość w pionie.

Jeśli chcesz zamówić lustro pionowe, wówczas wymiary szerokości muszą być mniejsze od wysokości. Natomiast jeśli potrzebujesz lustra poziomego, szerokość powinna być większa od wysokości.

Czy możliwa jest produkcja szafki na wymiar?

W naszej ofercie dysponujemy dwoma rozmiarami szafek: 100 x 72 x 17 cm oraz 66 x 72 x 17 cm. Zakup szafek w innych rozmiarach niestety jest niemożliwy.

Jaka jest różnica pomiędzy modelami L01 i L49?

Modele te różnią się grubością wzoru - w modelu L01 wzór dookoła lustra mierzy 3 cm, natomiast w modelu L49 wzór mierzy 2 cm.

Jakie zasilanie należy przygotować do lustra?

Za lustrem znajduje się przewód, który za pomocą kostek przyłączeniowych należy podłączyć do zasilania 230 V. W zależności od wybranych opcji dodatkowych, należy przygotować jedno albo dwa osobne źródła zasilania.

Jak wygląda montaż? Czy muszę dokupić zestaw montażowy?

Lustra oraz szafki należy zamontować na kołkach rozporowych. Wszystkie elementy niezbędne do zamontowania produktów, dołączone są do zestawu. Ze szczegółową instrukcją montażu każdego produktu można zapoznać się na stronie: www.artforma.eu/manual, na której dokładnie opisujemy jak bezpiecznie zamontować wybrany produkt.

AKCESORIA
Dane akcesorium nie jest dostępne w wybranej przeze mnie konfiguracji. Dlaczego nie mogę dodać wszystkich dodatków do lustra?

Jeżeli po kliknięciu w pożądane akcesorium, pojawia się jeden z następujących komunikatów: "dodatki wykluczają się” lub „rozmiar lustra jest zbyt mały" - oznacza to, że w danym rozmiarze produktu nie możemy zainstalować wybranych dodatków lub że wybrane akcesoria zawierają takie same funkcje, np. zarówno stacja, jak i zegarek udostępniają informację o aktualnej godzinie.

Czy mogę wybrać lokalizację poszczególnych dodatków?

Wszystkie dodatki w lustrach montujemy w standardowych lokalizacjach:

  1. Włącznik dotykowy - przy dolnej krawędzi, na środku lustra
  2. Włącznik sensorowy - przy prawej krawędzi, na dole lustra - jest schowany za taflą szkła
  3. Stacja 1/2/3 , zegarek - po prawej stronie, na dolnym fragmencie tafli
  4. Panel LCD – na środku, przy dolnej krawędzi lustra
  5. Głośniki - zamontowane w górnej części, za lustrem - są niewidoczne podczas użytkowania
  6. Mata grzewcza - zamontowana jest na środku, za lustrem - ogrzewa centralną część lustra
  7. Lusterko kosmetyczne – po prawej stronie, na środku wysokości lustra.
Czym różnią się od siebie stacje s1, s2 oraz s3? Gdzie można znaleźć szczegółowy opis dodatków?

Aby znaleźć szczegółowy opis wyżej wymienionych stacji, zajrzyj do zakładki “dodatki”

W jaki sposób stacja pobiera informację o aktualnej dacie i godzinie?

W celu określania dokładnej synchronizacji czasu stosowany jest sygnał radiowy DCF, dostępny na terenie całej Europy.

Ile głośników zamontowano w lustrze oraz szafce? Jakiej mocy są głośniki?

W naszych produktach montujemy po 2 głośniki. Moc głośników wynosi 3 W.

W jaki sposób aktywowana jest mata grzewcza?

Mata grzewcza podgrzewa taflę lustra zawsze, gdy produkt podłączony jest do zasilania. Nie posiada osobnego włącznika i nie jest kompatybilna z oświetleniem.

Ile W na godzinę zużywa mata grzewcza?

Mata o wymiarze 40 x 30 cm pobiera niewiele prądu - 0,02 W na godzinę.

Dlaczego wybierając opcję Dual Color, nie mogę wybrać dodatkowego włącznika?

Wybierając oświetlenie Dual, klient otrzymuje w zestawie pilot, za pomocą którego może sterować oświetleniem. Wówczas dodatkowy włącznik na lustrze jest niepotrzebny.

Czy w lustrze 3D można zamontować dodatkowe akcesoria?

W lustrach z efektem głębi nie montujemy żadnych dodatków ze względów technicznych. Jednak dołączony do zestawu pilot pozwala na sterowanie oświetleniem lustra.

PŁATNOŚCI
Czy cena podana na stronie internetowej sklepu jest ceną ostateczną? Czy mogę liczyć na dodatkowy rabat?

Rabatu udzielamy na zamówienia powyżej 5 produktów.

Czy mogę opłacić moje zamówienie podczas doręczenia?

Tak, oczywiście, udostępniamy opcję płatności za pobraniem.

Czy jest możliwa płatność kartą?

Płatność kartą jest możliwa wyłącznie przy wyborze opcji Pay-Pal.

Płatność nie powiodła się, co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami i opisz, na czym polega problem. Następnie udzielimy Ci wskazówek, jak sfinalizować transakcję.

Czy możliwa jest zmiana formy płatności?

Jeśli chcesz opłacić zamówione artykuły w inny sposób - anuluj zamówienie lub poinformuj nas o tym mailowo. Następnie złóż zamówienie ponownie, wybierając pożądaną formę płatności.

WYSYŁKA I DOSTAWA
Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane? Dlaczego nie może być zrealizowane szybciej?

Termin realizacji zamówienia jest podany w ofercie oraz w podsumowaniu zamówienia. Produkty, które oferujemy, nie są towarami dostępnymi w stanach magazynowych - każdy produkt przygotowujemy indywidualnie. Dzięki temu, że jesteśmy producentem i produkujemy przedmioty pod dane zamówienie, nasi klienci zyskują możliwość wprowadzenia wielu konfiguracji do wybranych produktów.

Jakie są koszty wysyłki?

Wysyłka jest darmowa niezależnie od wartości zamówienia.

Czy jest możliwe doręczenie zamówienia do innego kraju?

Oczywiście, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.

W jaki sposób przesyłki są zabezpieczone?

Każdą przesyłkę odpowiednio zabezpieczamy na czas transportu. Tafla szkła jest otoczona folią ochronną, która zapobiega zarysowaniom. Narożniki lustra są chronione przez specjalne kauczukowe nakładki, które amortyzują wstrząsy. Tak przygotowany towar pakujemy w karton, przystosowany do przewozu produktów szklanych.

Czy możliwe jest doręczenie przesyłki do punktu odbioru paczek?

Z powodu dużych gabarytów towarów, nie jest możliwe doręczenie paczki do punktu odbioru.

Zamówiłem dwa produkty, ale dotarła tylko jedna paczka. Gdzie jest pozostały towar?

Każdy produkt wysyłamy w oddzielnych paczkach. Jeżeli zostały zamówione dwa produkty, dotrą na miejsce jako dwie odrębne przesyłki.

Dlaczego w paczce nie znalazłem dokumenty zakupu?

W trosce o ochronę środowiska, nie wytwarzamy zbędnej makulatury. Fakturę wysyłamy na podany w zamówieniu adres e-mail w momencie nadania paczki.

Gdzie znajdę instrukcję montażu i obsługi?

Zarówno instrukcję montażu, jak i instrukcję obsługi produktów znajdziesz na www.artforma.eu/manual

REKLAMACJE
Czy oferowane produkty mają gwarancję? Jaki jest okres gwarancyjny?

Tak, na produkty oferujemy dwuletnią gwarancję.

Zamówiony towar mi nie odpowiada - co mogę zrobić?

Mogą Państwo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od momentu doręczenia paczki. W takiej sytuacji prosimy o kontakt, aby uzgodnić szczegóły zwrotu produktu i środków. Będziemy bardzo wdzięczni za podanie szczegółowego powodu zwrotu.

Zamówiony towar dotarł uszkodzony - co mogę zrobić?

Jeśli zauważysz defekt opakowania (np. zamoczenie, uszkodzenia narożnika, dziura w kartonie), poproś kuriera, by sporządził protokół szkody. Jeżeli produkt jest uszkodzony, wykonaj zdjęcia opakowania z widocznym numerem listu przewozowego, a także zdjęcia zawartości przesyłki, a następnie prześlij je nam.

Wysłałam zgłoszenie reklamacyjne - kiedy dostanę odpowiedź?

Nasze Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem najpóźniej w następnym dniu roboczym.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas lub zadzwoń
+48 68 422 73 65 | biuro@artforma.eu
Artforma